El bloc de la Fundació Astres La Fundació Astres desenvolupa projectes, programes i serveis per a latenció integral de persones amb discapacitat intellectual per a la millora de la seva autonomia. www.fundacioastres.org

El bloc de la Fundació Astres. La Fundació Astres desenvolupa projectes, programes i serveis per a latenció integral de persones amb discapacitat intel lectual per a la millora de la seva autonomia. www.fundacioastres.org. ASTRES a la Fira del pa amb tomàquet. Santa Coloma de Farners celebra la Fira del Pa amb Tomàquet el proper dia 7 de juny. Hi serà present amb una parada de productes propis, de 10h a 14h del matí, per exposar i mostrar al públic les elaboracions del centre ocupacional. Fa uns dies, u.

OVERVIEW

This site bloc.fundacioastres.org presently has a traffic ranking of zero (the lower the more users). We have scanned nineteen pages within the web site bloc.fundacioastres.org and found forty-six websites interfacing with bloc.fundacioastres.org. We were able to observe one public communication sites possessed by bloc.fundacioastres.org.

BLOC.FUNDACIOASTRES.ORG RANKINGS

This site bloc.fundacioastres.org is seeing diverging quantities of traffic through the year.
Traffic for bloc.fundacioastres.org

Traffic ranking (by month) for bloc.fundacioastres.org

Traffic ranking by day of the week for bloc.fundacioastres.org

LINKS TO WEB SITE

El bloc de Plataforma Educativa - Grup dorganitzacions deconomia social al servei de les persones i organitzacions

Activitats Fundació Infància i Família. Notícies Fundació Infància i Família. El passat 7 de març, e.

Noves Oportunitats

Dimecres, 11 de gener de 2017. Vivers i Jardins forma joves de 16 a 24 anys.

WHAT DOES BLOC.FUNDACIOASTRES.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of bloc.fundacioastres.org Mobile Screenshot of bloc.fundacioastres.org Tablet Screenshot of bloc.fundacioastres.org

BLOC.FUNDACIOASTRES.ORG HOST

We found that a lone page on bloc.fundacioastres.org took two thousand eight hundred and forty-seven milliseconds to load. I could not observe a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider bloc.fundacioastres.org not secure.
185.2.131.210

SERVER OS

I detected that bloc.fundacioastres.org is operating the Apache/2.2.24 (Unix) mod_ssl/2.2.24 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 DAV/2 mod_python/3.3.1 Python/2.4.3 mod_ruby/1.3.0 Ruby/1.8.7(2011-02-18) mod_mono/2.6.3 mod_jk/1.2.37 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimi operating system.

PAGE TITLE

DESCRIPTION

CONTENT

This site had the following on the web site, "El bloc de la Fundació Astres." We noticed that the web site said " La Fundació Astres desenvolupa projectes, programes i serveis per a latenció integral de persones amb discapacitat intel lectual per a la millora de la seva autonomia." It also stated " ASTRES a la Fira del pa amb tomàquet. Santa Coloma de Farners celebra la Fira del Pa amb Tomàquet el proper dia 7 de juny. Hi serà present amb una parada de productes propis, de 10h a 14h del matí, per exposar i mostrar al públic les elaboracions del centre ocupacional. Fa uns dies, u."

SEEK MORE BUSINESSES

Cara Alami Sehat

Kumpulan cara mengatasi berbagai macam masalah seputar kesehatan dan kecantikan secara alami. Manfaat Buah Mangga Untuk Kesehatan Yang Perlu Diketahui. Manfaat buah mangga untuk kesehatan . Bila musim mangga telah datang, jangan lupa membeli buah mangg. Makanan Untuk Kesehatan Mata Yang Terbaik. Makanan untuk kesehatan mata . Faktor makanan memegang peran penting dalam menjaga kesehatan mata. Cara Mengurangi Mata Minus Dengan Mudah. Pembalut Yang Mengandung Klorin Bikin Heboh di Indonesia.

SERGI CARQUÉS El bloc den Sergi

Qualsevol nit pot sortir el sol. Kill me, but never forget me. Alphabet, la nova empresa matriu de Google. Posted on 22 setembre 2014. Després farem una gran festa amb família i amics, serà la festa on tothom gaudirà, i caurà en dia 20.

Compartint curiositats biblio. Curiositats bibliotecàries

Des de Bèlgica la Meri ens planteja nou repte per al 2009. Consisteix en jugar una partida de pòquer, no cal saber-ne massa només cal tenir ganes de llegir.

COMPROMÍS PER CASTALLA

Com que no concorre cap altra precandidatura, no té sentit realitzar la votació en urna per a la tria del candidat o candidata.

Edukes Un espai per a connectar-nos i compartir

Un espai per a connectar-nos i compartir. Posted by edukes under Uncategorized. Posted by edukes under Uncategorized. Malgrat això, no és la més important. La segona raó és que un company de Lleida ja ha fet el seu blog. Posted by edukes under Uncategorized. Montse on Hello world! Bloc a WordPress.